mythoughtsinlife

Nynäs med gänget...

Publicerad 2009-10-03 21:03:32 i everyday



Idag åkte jag och E med T och barnen, utom M, till Nynäshamn och lekte i den nya lekparken där:)
Det va jättekul och mysigt med varm choklad, bullar och te till fikat och korv med bröd till lunch. E o V va så fina i sina nya overaller!
Tack för en jättefindag!




E somnade direkt när vi gick mot bilen så vi åkte till E´s pappa och plockade plommon, några tog C och skulle göra en kaka, resten, ca 2kg, tog jag hem och gjorde marmelad på :p
2,5 l färdig marmelad med plommon o nektarin a la ME special...


Nu sitter jag framför tvn och dricker en kopp te, fryser...
Ja just de ska bli intressant att se om den där snöstormen kommer som dom pratar om... Det är väl ingen som satt på vinterdäcken än...??


Kommentarer

Postat av: Theres

Publicerad 2009-10-03 21:38:35

Tack själva! Va helmys kram

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-10-04 10:09:08

Åh vad söta ni e :) Saknar er!! kramar.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela