mythoughtsinlife

Lila naglar...

Publicerad 2009-10-05 20:00:12 i everyday

Medans lilleman sov middag på soffan bredvid mig passade jag på att måla naglarna, mörklila! Skitsnyggt! Snacka om att E blev förvånad när han vaknade; tittade mig i ögonen, sen på naglarna, sen i ögonen och på naglarna igen. Kände på dom, log lite, tittade mig i ögonen och på naglarna igen. Så söt!! 

Vi kom ialla fall ut till slut, åkte och postade ett brev(old school :P) och sen lekte vi i parken på vägen hem! Tyckte E va jättekul men de blåste kallt så vi gick hem och in i värmen och lagade mat istället.



*Jag blir glad av mina färggranna naglar*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela