mythoughtsinlife

Jackjakten...

Publicerad 2009-10-15 17:37:00 i everyday

Idag har Edvin och jag varit på jackjakt, åt honom, utan resultat :( Men vi hittade lite nya mysiga butiker med fina barnkläder :) Och jag köpte leggings till mig att ha på jobbet.


Till frukost åt Edvin och jag smörgås, ägg och fil med flingor...!!! Efter en sån brakfrukost blir man så här glad :)




Sen i eftermiddag när jag skulle laga mat fick skruttis stå och titta på! Tur han e så lugn och står still... :)



Jag fick ialla fall laga mat utan gnäll:) så jag e nöjd!


Kommentarer

Postat av: Jella

Publicerad 2009-10-16 02:03:37

Snäll son du har.. Hjälper han dig med berget av disk oxå??;) Puss

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-10-16 10:19:47

Sööötnos!! Puss!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela