mythoughtsinlife

Idag...

Publicerad 2009-10-04 10:49:39 i everyday

Jaha, vad ska man hitta på idag då??

Än så länge har vi ätit frukost, jag har sytt lite och lilleman har lekt med sina älskade bilar :)
Måste åka och handla så jag kan baka lite, sen e de faktiskt en fördel att ha toapapper hemma...

Vill ut och gå en promenad men de e blött och blåsigt som attan, inte så kul. Tur vi åkte och lekte i parken igår, då va de ialla fall upphåll tills vi skulle åka hem, bra tajming!


Jag o E innan regnet kom igår

Kommentarer

Postat av: Jella

Publicerad 2009-10-04 19:59:50

Sötnosar!! Saknar er!! Puss å kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela