mythoughtsinlife

HAPPY HALLOWEEN...

Publicerad 2009-10-31 11:43:44 i everyday

Skräckens dygn är här...

Eller va de häromdan..? Tog mig ett bad och började raka benen. Efter en stund kommer jag på mig själv med att sitta och nynna på en låt från Macken i huvudet... Och raka i takt..! Kan det bli mer skrämmande än så?? Det var synth låten, vet inte vad den heter men jag kan sjunga den(när jag rakar benen) "Jag vill ha en synth farsan, jag vill ha en synth, när jag konfirmerar mig..."


Idag vaknade vi ute på landet, så skönt. Ikväll blir de maskerad! Bilder kommer förhoppningsvis senare el imorgon :)


Nu ska jag leta lite på nätet för att se om jag hittar en dvd som är bra och prisvärd... Kankse finns om man har tur ;p


Hela gänget är förkylda, några hostar andra snorar och en del hostar och snorar, usch!


See ya...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela