mythoughtsinlife

Godmorgon på landet...

Publicerad 2009-10-18 10:41:47 i everyday

Usch inatt har både E och jag sovit dåligt, han har inte kunnat ha nappen eftersom han e täppt och jag har bara hört han nattsnorgnöl hela natten :(
Men jag måste ju säga att jag e vid gott mod trots detta och till råga på allt regnar det ute...
Tack du som påminde mig om Disneydags, E satt i mitt knä och myste när vi tittade på Bumbibjörnarna :p

Frukosten är intagen, mums! Och nu ska det spelas lite spel, backgammon tror jag de blir, först ialla fall :)

E är så fin i sin "lusekoftabody"

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-10-19 09:13:39

Oh så söt han är!!

Gulle!!

Krya på er!!

Kramar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela