mythoughtsinlife

Äta...varför då...

Publicerad 2009-10-05 09:54:22 i everyday

Lilleman ville inte äta frukost idag! Han äter alltid, älskar mat(precis som sina föräldrar) men idag slängde han allt på golvet...suck!

Visst, han e sjuk, har höstblåsor(i munnen, i rumpan och på låren) men hittills har han ätit ändå och han e ju pigg och glad... Hm e de mitt fel...?? Hur då tänker ni nu..?
Jo för en vecka sen exakt idag, gav jag mig på Cambridgekuren :)
Vilket innebär att jag bara äter deras måltider 3 gånger om dagen och dricker ca 3 l vatten om dagen. Kan det vara så att han märkt att mamma inte äter och då inte förstår varför han ska äta...
Ahh, får dåligt samvete! Får se vad som händer under dagen, han e ju faktiskt inte helt hundra.

Jag e däremot mycket nöjd med mina framsteg, har gått ner 4kg första veckan(det gör dom flesta) :)
Men jag ju tillägga att de inte e så lätt jämt. Jag har inte haft problem med hungern, den är helt ok att tas med, men däremot att känna lite andra smaker, att tugga och mysa vid en god middag. Det saknar jag!

Hoppas man står ut en vecka till :)
Lite sporre att se viktminskningen idag ialla fall.

Nu ska jag hugga in på lite tvätt och träna lite, vad ska ni göra idag?


*kramen*

Kommentarer

Postat av: Jella

Publicerad 2009-10-05 10:13:09

Va duktig du är vännen!! Tänk om jag oxå kunde va sådär duktig.. Men jag kan ju inte va utan mat:S

Träna ska jag göra idag iaf..

Puss på dig!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela