mythoughtsinlife

Antennkabeln...

Publicerad 2009-10-04 15:16:07 i everyday

Här sitter man i lugn o ro och tittar på tv en liten stund, E verkade så trött så jag tänkte vi skulle mysa lite. Men han ville leka istället, åker runt på sin bil och står mitt i tv rutan hela tiden och det är helt ok. Så flyttar han på sig och leker viadre, men plötsligt försvinner bilden från tvn...!!! Hm, vad nu då tänker jag..? Tittar på E som sitter på golvet med antennkabeln i handen och undrar varför mamma kastar sig upp ur soffan. Jag tar kabeln ifrån honom och tänker sätta tillbaka den när jag inser att den lossnat från kontakten... Ingen mer tv just nu ialla fall, j-kla skit.


Gick förbi lekparken och gungade och åkte rutschkana på väg till affären, fick springa till bilen för det började spöregna.
E har en ny favvo i lekparken, åka rutschkana på mage (med fötterna först såklart)!

Nu e de nog dags att byta en blöja och sen dr igång med baket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela