mythoughtsinlife

Städhjälp...

Publicerad 2009-11-26 20:55:37 i everyday

Idag hjälpte världens sötaste skrutt mamma att dammsuga :) Från att nästan vara rädd för dammsugaren gick han till att själv gå fram till mig och tog tag i röret och vägrade släppa, han ville vara med och hjälpa lilla mamma:) Och blev jättearg när jag ville skynda mig och göra klart själv, så han fick som han ville. Man måste ju uppmuntra detta beteende för framtiden :P

För övrigt så är livet ganska bra nu för tiden, mindre stress o press från alla håll. De e skönt!

*kramen*

Kommentarer

Postat av: jella

Publicerad 2009-11-27 10:32:51

Ja det är bäst att lära dom från början;) Skönt att allt känns bra nu vännen.. Saknar dig!! puss

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-11-27 22:56:35

Hihi.. ja de e bäst du håller i det där beteendet du :) kram!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela