mythoughtsinlife

Ett glas vin...

Publicerad 2009-11-07 20:01:15 i everyday

Eller två... :)

Sitter hemma framför tvn och dricker ett glas vin för mig själv, njuter av ensamheten, att bara vara... Man måste ge sig själv den tid avr och en behöver för att må bra, för att orka med vardagen och söka lyckan som vi alla drömmer om.

Den kanske finns runt hörnet, närmre än vi tror... Sluta aldrig leta. Lycka handlar inte enbart om kärlek...




Förkylningen börjar äntligen ge med sig, så de känns bra. Nu ska jag hänga upp tvätten, ett ont måste för oss alla, eller de flesta av oss ialla fall ;)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-11-08 09:49:48

Åh gott med vin!

Hur är det med dej gumman?

Noll kontakt ab..

Puss å krams!

Postat av: Sara

Publicerad 2009-11-08 10:42:41

Hej, vad ska du göra idag då? :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela