mythoughtsinlife

Dagen efter...

Publicerad 2009-11-01 13:23:44 i everyday

Vi va hemma vid 2 inatt :P Jag har ju varit sjuk hela veckan så igår i sista sekund innan maskeraden, när jag trodde att jag skulle få ligga till sängs istället för magen bråkade, tvingade jag i mig en whisky... Usch, såå äckligt! Men de hjälpte, magen rättade till sig så pass att jag orkade följa med och jag hade jättekul, skrattade så mycke och ohämmat så jag har ont i kinderna :)
Så de va helt klart värt den vidriga whiskyn!

Bilderna kommer ikväll el imorgon när jag är hemma igen.

M va fullast och sjukast... "Utklädd" till psykpatient...med läskig blick... B och Em va hjärterkung och hjärterdam, jättefina! Jag va en av trasdockorna och C va bakåfram :) Lill E va ett skelett, så fin! Sen sov mammas älskling bredvid farmor så sött när vi kom hem igen, och resten av natten! Så när vi vaknade vid 10.30 så sov farmor o E fortfarande sött!

Nu ska jag äta lite godis :P

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-11-02 09:59:07

Åh nyfiken på att se hur du såg ut så jag hoppas att du har bild sen :)

kraaam!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela