mythoughtsinlife

ÄNTLIGEN...

Publicerad 2009-11-28 18:32:02 i everyday

Jippi!!!!
Nu är äntligen tatueringen klar! Egen designad så klart ;)
Så de enda som saknas är en bra tatuerare och en del pengar... men jag har en plan...

F-n va jag har varit duktig idag...
*Bakat bröd
*Diskat
*Skurat i badrummet
*Skissat klart tatueringen
*Tvättat

Känns skönt när kvällen kommer och man kan slappa framför tvn med gott samvete :)

*****
*****Ett STORT grattis till IRMA på 2 års dagen!!!*****
*****

KRAMAR o PUSSAR från moster o kusinen!!!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-11-29 10:42:14

Spännande.. jag e nyfiken! Vart ska den sitta då? Jag vill med tatuera mig, NU! Kramar.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela