mythoughtsinlife

Liten sammanfattning...

Publicerad 2013-01-03 21:30:23 i everyday

2012 är till ända, nästan så jag skulle vilja säga äntligen... Året som gått har minst sagt haft sina dalar, inneburit stora förändringar, upprepade gånger. Det har tärt på mig och i hjärta och själ känner jag mig 10 år äldre, trött och sliten, men hoppet finns kvar.
Precis innan årsskiftet började jag känna att jag är på rätt köl igen. Jag tror inte på Gud men ber om ett stabilare och fridfullare år, lugnare och gladare.
Förutom en obefogad p-bot så har året börjat riktigt bra, så nu håller jag tummarna för framtiden.

*****

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela